×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۳) با حضور بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولان و مقامات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها،پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با مشارکت بیش از ۱۲۰غرفه نمایشگاهی در سالن‌های ۳۵، ۳۸، A38، B38 برپا شده است.

نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید و صادرات، نمایش دستاوردهای توسعه شبکه فروشگاه‌های برندهای داخلی و توسعه خدمات رسانی یکسان به مشتریان در اقصی نقاط کشور و رشد فروش مجازی و استفاده از پلتفرم‌های آنلاین از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

در حاشیه برگزاری  این نمایشگاه  ۱۲پنل تخصصی انتقال تجربه با حضور ۶۰ مدیرعامل موفق برندهای مختلف از حوزه‌های متنوع صنعت خرده‌فروشی برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان و فعالان این صنعت بتوانند از آخرین دستاوردهای علمی و عملیاتی و تجربیات و الگوهای موفق برندهای پیشرو بهره‌مند شوند.

این نمایشگاه از ۲ تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.